Запрошуємо тебе долучитися до проекту «Pro Test»,  метою якого є запровадження підходів виявлення пацієнтів з ВІЛ (вірус імунодефіциту людини) на базі неспеціалізованих медичних закладів, залучення їх до лікування та тестування партнерів пацієнтів, у яких було виявлено ВІЛ.
Вакансії відкрито на перший етап проекту, який триватиме з 01.01.2019-30.09.2019, з можливістю подальшого продовження на термін реалізації проекту – п’ять років.
Резюме приймаються до 19 грудня 2018 року включно.
Кандидати на посаду можуть подавати своє резюме на електронну адресу network.zp@gmail.com, із зазначенням посади, на яку претендують.

Фахівець з моніторингу та оцінки

Основні обов’язки:

  • Ведення електронної бази клієнтів;
  • Своєчасне оновлення інформації про клієнтів та надані послуги в базі даних;
  • Моніторинг ведення звітної документації;
  • Аналіз даних на логічність;
  • Розробка, впровадження та підтримка програмного моніторингу в Організації;
  • Ведення моніторингових форм в Microsoft Excel;
  • Заповнення звітних форм.

Основні вимоги:

  • Вища та/або неповна вища освіта (освіта у галузі соціології/соціальної роботи, гуманітарні науки є перевагою);
  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово) ;
  • Вільне володіння: Microsoft Word, MS Excel 2010 і пізніше (а саме: роботі з фільтрами, умовними форматуваннями, зведеними таблицями, формулами);
  • Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко і стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації;
  • Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань;
  • Досвід роботи за базою Case++ (є перевагою);
  • Досвід роботи з офісною технікою;
  • Базові знання щодо ВІЛ-інфекції, діагностики та лікування ВІЛ, законодавство в сфері СНІДу;
  • Здатність працювати в команді, неконфліктність;
  • Підтримка місії, цілей та задач БО «Мережа Запоріжжя».

Контактна особа: +38 (099) 3493986 – Старостенко Сергій Демидович

 

Асистент керівника проекту

Основні обов’язки:

  • Організація зустрічей з лікувально-профілактичними закладами та іншими партнерськими організаціями;
  • Збір інформації для аналізу показників діяльності, збір відгуків від клієнтів;
  • Здійснення оцінки якості інформації (опитування клієнтів проекту щодо якості наданих послуг);
  • Підготовка листів для головних лікарів ті інших партнерських організацій;
  • Організація занять, забезпечення інформаційними роздатками учасників занять;
  • Доведення наказів до відома всіх штатних працівників під підпис та ознайомлення з ним залучених консультантів;
  • Ознайомлення з завданнями, цілями проекту та технічним завданням залучених консультантів; листування з донорами та партнерами;
  • Виконання завдань керівника проекту.

Основні вимоги:

  • Вища та/або неповна вища освіта (освіта у галузі соціології/соціальної роботи, гуманітарні науки є перевагою);
  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово);
  • Базові знання щодо ВІЛ-інфекції, діагностики та лікування ВІЛ, законодавство в сфері СНІДу;
  • Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко і стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації;
  • Вільне володіння: Microsoft Word, MS Excel 2010 і пізніше;
  • Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань;
  • Здатність працювати в команді, неконфліктність;
  • Досвід роботи з офісною технікою;
  • Результативність роботи;
  • Підтримка місії, цілей та задач БО «Мережа Запоріжжя».

Контактна особа: +38 (099) 9713825 – Дорошенко Ірина Володимирівна

Менеджер у соціальній сфері (супервізор)

Основні обов’язки:

  • Координація співпраці з сайтами АРТ (заклади, що здійснюють видачу антиретровірусної терапії та лікування людей, які живуть з ВІЛ) щодо постановки на діагностичний облік, призначення антиретровірусної терапії особам, яким встановлено діагноз ВІЛ-інфекція;
  • Організація та проведення зустрічей мультидисциплінарної команди на базах лікувальних закладах з метою координації діяльності медичних працівників та соціальних працівників;
  • Організація та проведення супервізій для медичних та соціальних працівників щодо впровадження моделей тестування на ВІЛ за ініціативи медичного працівника та тестування на ВІЛ партнерів виявлених ЛЖВ, а також моделей кейс-менеджменту, спрямованого на раннє залучення пацієнтів до АРТ і формування прихильності до лікування;
  • Управління роботи соціальних та медичних працівників в рамках проекту;
  • Надання допомоги членам команди проекту по веденню складних випадків.

Основні вимоги:

  • Вища та/або неповна вища освіта (освіта у галузі соціології/соціальної роботи, гуманітарні науки є перевагою);
  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово);
  • Бажано досвід роботи у соціальній сфер не менше 1 року або особистий досвід життя з ВІЛ;
  • Базові знання щодо ВІЛ-інфекції, діагностики та лікування ВІЛ, законодавство в сфері СНІДу;
  • Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко і стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації;
  • Вільне володіння: Microsoft Word, MS Excel 2010 і пізніше;
  • Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань;
  • Здатність працювати в команді, неконфліктність;
  • Досвід роботи з офісною технікою;
  • Результативність роботи;
  • Підтримка місії, цілей та задач БО «Мережа Запоріжжя».

Контактна особа: +38 (099) 9713825 – Дорошенко Ірина Володимирівна

 

Соціальний працівник (кейс-менеджер)

Основні обов’язки:

  • Мотивування клієнтів проекту із позитивним результатом швидкого тесту на ВІЛ до лікування АРТ та надання відповідного супроводу;
  • Формування прихильності до антиретровірусного лікування;
  • Співпраця з сайтами АРТ;
  • Надання інших соціальних послуг у відповідності до потреб клієнта;
  • Побудова та підтримка ефективної робочої співпраці з іншими працівниками та медичними консультантами;
  • Своєчасне ведення документації та подання звітності.

Основні вимоги:

  • Вища та/або неповна вища освіта (освіта у галузі соціології/соціальної роботи, психології, гуманітарні науки є перевагою);
  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово);
  • Бажано досвід роботи у соціальній сфер не менше 1 року або особистий досвід життя з ВІЛ;
  • Базові знання щодо ВІЛ-інфекції, діагностики та лікування ВІЛ, законодавство в сфері СНІДу;
  • Уміння працювати у команді;
  • Здатність працювати в команді, неконфліктність;
  • Вільне володіння: Microsoft Word, MS Excel 2010 і пізніше;
  • Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань;
  • Досвід роботи з офісною технікою;
  • Результативність роботи;
  • Підтримка місії, цілей та задач БО «Мережа Запоріжжя».

Контактна особа: +38 (099) 9713825 – Дорошенко Ірина Володимирівна

 

Менеджер з персоналу

Основні обов’язки:

  • пошук та підбір персоналу;
  • ведення кадрової документації (оформлення наказів, формування особових справ, складання табелю обліку робочого часу, штатного розпису, формування графіку відпусток та інші);
  • оформлення договорів ЦПВ із залученими консультантами, складання актів наданих послуг.
  • заповнення даних по нарахуванню зарплати та виплати гонорарів у M.E. Doc;
  • подання звітів по кадрам до держаних органів (про прийняття нових співробітників до ДФС, звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів та інші).проведення попередньої співбесіди з потенційними кандидатами;
  • підбір найбільш відповідної кандидатури на посаду для фінальної співбесіди з керівником організації

Основні вимоги:

  • Освіта: вища профільна;
  • Досвід: стаж  від 5 років, досвід роботи у неприбуткових або бюджетних організаціях буде перевагою;
  • Знання та навички: досконалі знання у сфері трудового та цивільно-правового законодавства (КЗпП та ЦКУ, та інших нормативно-правових документів з обліку кадрів);
  • Особисті якості: стресостійкість, здатність до самонавчання, відповідальність, вміння працювати у команді.

 

 

Фінансист

Основні обов’язки:

  • організація закупівель товарів та послуг;
  • участь у підготовці фінансової звітності;
  • складання плану закупівель та його постійний аналіз;
  • формування оголошення про закупівлю;
  • розміщення оголошення на сайті Rialto;
  • проведення переговорів з потенційними постачальниками;
  • організація засідання та ведення протоколів засідань тендерної комісії з відбору;
  • погодження протоколу вибору постачальників з Донором;
  • формування звітів Донорським організаціям (заповнення електронної форми звітності в Excel);
  • аналіз економії після завершення закупівель для подальшого їх ефективного використання;
  • здійснення аналізу використаних коштів (перевиконання, недовиконання, перерозподіл) та вчасне надання інформації безпосередньому керівнику).

Основні вимоги:

  • Освіта: вища профільна;
  • Досвід: стаж  від 5 років, досвід роботи у неприбуткових або бюджетних організаціях буде перевагою;
  • Знання та навички: знання податкового законодавства, ПсБО та інших нормативно-правових актів;
  • Особисті якості: стресостійкість, здатність до самонавчання, відповідальність, вміння працювати у команді, аналітичні здібності, внутрішня організованість