Запрошуємо тебе долучитися до проекту «Pro Test», метою якого є запровадження підходів виявлення пацієнтів з ВІЛ (вірус імунодефіциту людини) на базі неспеціалізованих медичних закладів, залучення їх до лікування та тестування партнерів пацієнтів, у яких було виявлено ВІЛ.
Вакансії відкрито на перший етап проекту, який триватиме з 01.01.2019-30.09.2019, з можливістю подальшого продовження на термін реалізації проекту – п’ять років.
Резюме приймаються до 19 грудня 2018 року включно.
Кандидати на посаду можуть подавати своє резюме на електронну адресу network.zp@gmail.com, із зазначенням посади, на яку претендують.
Резюме приймаються до 19 грудня 2018 року включно.
Кандидати на посаду можуть подавати своє резюме на електронну адресу network.zp@gmail.com, із зазначенням посади, на яку претендують.
Фахівець з моніторингу та оцінки
Основні обов’язки:
- Ведення електронної бази клієнтів;
- Своєчасне оновлення інформації про клієнтів та надані послуги в базі даних;
- Моніторинг ведення звітної документації;
- Аналіз даних на логічність;
- Розробка, впровадження та підтримка програмного моніторингу в Організації;
- Ведення моніторингових форм в Microsoft Excel;
- Заповнення звітних форм.
Основні вимоги:
- Вища та/або неповна вища освіта (освіта у галузі соціології/соціальної роботи, гуманітарні науки є перевагою);
- Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово) ;
- Вільне володіння: Microsoft Word, MS Excel 2010 і пізніше (а саме: роботі з фільтрами, умовними форматуваннями, зведеними таблицями, формулами);
- Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко і стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації;
- Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань;
- Досвід роботи за базою Case++ (є перевагою);
- Досвід роботи з офісною технікою;
- Базові знання щодо ВІЛ-інфекції, діагностики та лікування ВІЛ, законодавство в сфері СНІДу;
- Здатність працювати в команді, неконфліктність;
- Підтримка місії, цілей та задач БО «Мережа Запоріжжя».
Контактна особа: +38 (099) 3493986 – Старостенко Сергій Демидович
Асистент керівника проекту
Основні обов’язки:
- Організація зустрічей з лікувально-профілактичними закладами та іншими партнерськими організаціями;
- Збір інформації для аналізу показників діяльності, збір відгуків від клієнтів;
- Здійснення оцінки якості інформації (опитування клієнтів проекту щодо якості наданих послуг);
- Підготовка листів для головних лікарів ті інших партнерських організацій;
- Організація занять, забезпечення інформаційними роздатками учасників занять;
- Доведення наказів до відома всіх штатних працівників під підпис та ознайомлення з ним залучених консультантів;
- Ознайомлення з завданнями, цілями проекту та технічним завданням залучених консультантів; листування з донорами та партнерами;
- Виконання завдань керівника проекту.
Основні вимоги:
- Вища та/або неповна вища освіта (освіта у галузі соціології/соціальної роботи, гуманітарні науки є перевагою);
- Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово);
- Базові знання щодо ВІЛ-інфекції, діагностики та лікування ВІЛ, законодавство в сфері СНІДу;
- Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко і стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації;
- Вільне володіння: Microsoft Word, MS Excel 2010 і пізніше;
- Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань;
- Здатність працювати в команді, неконфліктність;
- Досвід роботи з офісною технікою;
- Результативність роботи;
- Підтримка місії, цілей та задач БО «Мережа Запоріжжя».
Контактна особа: +38 (099) 9713825 – Дорошенко Ірина Володимирівна
Менеджер у соціальній сфері (супервізор)
Основні обов’язки:
- Координація співпраці з сайтами АРТ (заклади, що здійснюють видачу антиретровірусної терапії та лікування людей, які живуть з ВІЛ) щодо постановки на діагностичний облік, призначення антиретровірусної терапії особам, яким встановлено діагноз ВІЛ-інфекція;
- Організація та проведення зустрічей мультидисциплінарної команди на базах лікувальних закладах з метою координації діяльності медичних працівників та соціальних працівників;
- Організація та проведення супервізій для медичних та соціальних працівників щодо впровадження моделей тестування на ВІЛ за ініціативи медичного працівника та тестування на ВІЛ партнерів виявлених ЛЖВ, а також моделей кейс-менеджменту, спрямованого на раннє залучення пацієнтів до АРТ і формування прихильності до лікування;
- Управління роботи соціальних та медичних працівників в рамках проекту;
- Надання допомоги членам команди проекту по веденню складних випадків.
Основні вимоги:
- Вища та/або неповна вища освіта (освіта у галузі соціології/соціальної роботи, гуманітарні науки є перевагою);
- Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово);
- Бажано досвід роботи у соціальній сфер не менше 1 року або особистий досвід життя з ВІЛ;
- Базові знання щодо ВІЛ-інфекції, діагностики та лікування ВІЛ, законодавство в сфері СНІДу;
- Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко і стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації;
- Вільне володіння: Microsoft Word, MS Excel 2010 і пізніше;
- Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань;
- Здатність працювати в команді, неконфліктність;
- Досвід роботи з офісною технікою;
- Результативність роботи;
- Підтримка місії, цілей та задач БО «Мережа Запоріжжя».
Контактна особа: +38 (099) 9713825 – Дорошенко Ірина Володимирівна
Соціальний працівник (кейс-менеджер)
Основні обов’язки:
- Мотивування клієнтів проекту із позитивним результатом швидкого тесту на ВІЛ до лікування АРТ та надання відповідного супроводу;
- Формування прихильності до антиретровірусного лікування;
- Співпраця з сайтами АРТ;
- Надання інших соціальних послуг у відповідності до потреб клієнта;
- Побудова та підтримка ефективної робочої співпраці з іншими працівниками та медичними консультантами;
- Своєчасне ведення документації та подання звітності.
Основні вимоги:
- Вища та/або неповна вища освіта (освіта у галузі соціології/соціальної роботи, психології, гуманітарні науки є перевагою);
- Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово);
- Бажано досвід роботи у соціальній сфер не менше 1 року або особистий досвід життя з ВІЛ;
- Базові знання щодо ВІЛ-інфекції, діагностики та лікування ВІЛ, законодавство в сфері СНІДу;
- Уміння працювати у команді;
- Здатність працювати в команді, неконфліктність;
- Вільне володіння: Microsoft Word, MS Excel 2010 і пізніше;
- Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань;
- Досвід роботи з офісною технікою;
- Результативність роботи;
- Підтримка місії, цілей та задач БО «Мережа Запоріжжя».
Контактна особа: +38 (099) 9713825 – Дорошенко Ірина Володимирівна
Менеджер з персоналу
Основні обов’язки:
- пошук та підбір персоналу;
- ведення кадрової документації (оформлення наказів, формування особових справ, складання табелю обліку робочого часу, штатного розпису, формування графіку відпусток та інші);
- оформлення договорів ЦПВ із залученими консультантами, складання актів наданих послуг.
- заповнення даних по нарахуванню зарплати та виплати гонорарів у M.E. Doc;
- подання звітів по кадрам до держаних органів (про прийняття нових співробітників до ДФС, звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів та інші).проведення попередньої співбесіди з потенційними кандидатами;
- підбір найбільш відповідної кандидатури на посаду для фінальної співбесіди з керівником організації
Основні вимоги:
- Освіта: вища профільна;
- Досвід: стаж від 5 років, досвід роботи у неприбуткових або бюджетних організаціях буде перевагою;
- Знання та навички: досконалі знання у сфері трудового та цивільно-правового законодавства (КЗпП та ЦКУ, та інших нормативно-правових документів з обліку кадрів);
- Особисті якості: стресостійкість, здатність до самонавчання, відповідальність, вміння працювати у команді.
Фінансист
Основні обов’язки:
- організація закупівель товарів та послуг;
- участь у підготовці фінансової звітності;
- складання плану закупівель та його постійний аналіз;
- формування оголошення про закупівлю;
- розміщення оголошення на сайті Rialto;
- проведення переговорів з потенційними постачальниками;
- організація засідання та ведення протоколів засідань тендерної комісії з відбору;
- погодження протоколу вибору постачальників з Донором;
- формування звітів Донорським організаціям (заповнення електронної форми звітності в Excel);
- аналіз економії після завершення закупівель для подальшого їх ефективного використання;
- здійснення аналізу використаних коштів (перевиконання, недовиконання, перерозподіл) та вчасне надання інформації безпосередньому керівнику).
Основні вимоги:
- Освіта: вища профільна;
- Досвід: стаж від 5 років, досвід роботи у неприбуткових або бюджетних організаціях буде перевагою;
- Знання та навички: знання податкового законодавства, ПсБО та інших нормативно-правових актів;
- Особисті якості: стресостійкість, здатність до самонавчання, відповідальність, вміння працювати у команді, аналітичні здібності, внутрішня організованість