Обов’язки:
- Забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування клієнтів, створення для них комфортних умов.
- Здійснення контроля за своєчасною підготовкою приміщення до прийому клієнтів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання (в т.ч. відкриття приміщення за 10 хвилин до початку робочого дня, вчасне заправлення картриджів, ремонт комп’ютерів, наявність води в офісі, поповнення рахунків корпоративних мобільних телефонів).
- Відповідь на телефонні дзвінки.
- Забезпечення (друк) наявності первинної документації клієнтів (картки, анкети, відомості).
- Забезпечення візитівками співробітників.
- Веденння вхідної та вихідної кореспонденцію організації.
- Робота з комп’ютерними програмами, іншою технікою (сканер, принтер, ксерокс).
- Ведення протоколів робочих зустрічей.
- Ведення наказів з основної діяльності організації.
- Здійснення листування з організаціями-партнерами та донорами з електронної пошти Організації.
- Дотримання вимог техніки безпеки та пожарної безпеки, правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Проведення аналізу товарів, які суб’єкти моніторингу закуповують через та (або) поза електронну систему публічних закупівель Prozorro, використовуючи існуючі інструменти.
- Здійснення аналізу рівня цін на медичні товари, які закуповують лікувально-профілактичні заклади в Запорізькій області.
- Оцінка економії та ефективності використання суб’єктами моніторингу бюджетних коштів на місцях.
- Здійснення аналізу відкритості, прозорості та повноти інформації про проведені суб’єктами моніторингу закупівлі.
- Відстежування фактичних розрахунків за результатами проведених закупівель та укладених договорів.
- Формування рекомендації закладам охорони здоров’я (суб’єктам моніторингу) щодо ефективного та прозорого проведення закупівель.
- Висвітлювання результатів закупівель через систему Prozorro у ЗМІ.
- Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
Вимоги:
- Вища освіта
- Знання української ділової мови;
- Відмінні навички письмового та усного спілкування;
- Вміння налагоджувати комунікацію;
- Комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
- Ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність, креативність,
- Вміння працювати в команді;
Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти: network.zp@gmail.com
В резюме обов’язково зазначити досвід роботи та очікувану заробітну плату.
Умови роботи: пн.-пт. З 09:00 до 17:00.
Граничний строк подання – 05 січня 2018 року, 18.00.
Увага! Повідомлення у відповідь отримають лише кандидати, відібрані для інтерв’ю.
Контактна особа: Бєльман Альона Андріївна, тел. 099 222-33-67