ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
(далі – „Запит”)
Запорізьке обласне відділення всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі – «Організація») оголошує конкурс на місцеву закупівлю багатофункціонального пристрою.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення оргтехнікою консультаційний пункт в рамках проекту «Разом за життя!» Угода 069-GF-15-MA від 01.01.2015 року, що реалізує Організація, за фінансової підтримки БО «МЕРЕЖА».
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
№ | Назва | Кількість | Мінімальні обов’язкові технічні вимоги до предмету закупівлі |
1 | Багатофункціональний пристрій | 1 | Лазерний чорно-білий друк, сканування, копіювання, Wi-Fi, вбудований факс, формат бумаги A4, B5, A5, LGL, LTR, STMT, EXE, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, FLS, 16K |
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Одноразова закупівля, термін постачання до 15 грудня 2016 року
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг | Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Гарантія на БФП не менш ніж 12 місяців | Цінова пропозиція |
Безготівковий розрахунок | Цінова пропозиція |
Безоплатна доставка | Цінова пропозиція |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг | Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
право на здійснення підприємницької діяльності | Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Склад цінової пропозиції:
- Цінова пропозиція, рахунку-фактури, офіційного листа, іншої форми, прайс-листа тощо;
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками Чобля Андрій Леонідович, завідувач складу
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
69035, м.Запоріжжя, вул.Рекордна, буд.26, офіс 307,
Тел./факс: (061) 212 78 76, моб.: (067) 612 03 53
Або на електронну пошту network.zp@gmail.com
До 10 грудня 2016 року до 17:00 (включно)
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів днів з дати відкриття цінової пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.