Вимоги:
— вища освіта у сфері економіки та/або фінансів чи бухгалтерського обліку;
— відмінні комунікативні навички;
— повна зайнятість;
— досвід роботи від 2-х років (досвід роботи у неприбуткових організаціях буде перевагою);
— досвід роботи у публічних закупівлях.
Знання та навички:
— впевнений користувач ПК (Microsoft Office/Word, Excel), офісної техніки;
— вільне володіння, оформлення документації та листування українською мовою;
— навички планування роботи;- знання 1С;
— знання законодавства щодо бухгалтерського обліку, оформлення первинної документації, процедур публічних закупівель.
Основні функціональні обов’язки:
— підготовка, оформлення, погодження плану закупівель;
— оголошення, супровід закупівель на закупівельному майданчику або на паперових носіях;- пошук потенційних постачальників, комунікація з ними щодо можливості закупівель;
— оформлення необхідної документації після проведення закупівлі;
— оформлення та складання первинних документів у фінансову звітність;
— заповнення електронної форми звітності в форматі Excel та подання Донору;
— здійснення аналізу використаних коштів (перевиконання, недовиконання, перерозподіл, план/факт).
Особисті якості:
— комунікабельність, пунктуальність, толерантність, відповідальність, стресостійкість, уважне ставлення до документів, вміння працювати з великим об’ємом документації та готовність до командної роботи.
Умови праці/надання послуг:
— графік роботи – постійна зайнятість;
— форма відносин – трудові відносини.
Документи (резюме та мотиваційний лист) подаються в електронному вигляді на адресу network.zp@gmail.com з поміткою в темі листа «Фахівець/ня відділу фінансового» або у паперовому за адресою м. Запоріжжя, вул. Перемоги 36А .
Термін подання документів: до 19.03.2023 року (включно).
За результатами отриманих резюме потенційного кандидата/ку буде запрошено на співбесіду.